lørdag den 13. september 2014

Påvirkningen af underlige trends


Det her indlæg kommer til at handle om underlige trends. I ved de der trends som virkelig er grimme men som på en eller anden måde bare vokser på folk og bliver det mest hippe du kan have på. Specielt Københavnerne er gode til de der lidt specielle trends, ofte så er modebloggerne fortalere for de underlige trends. Personligt er jeg ikke en mode slave, nogle ville nok mene noget andet, men jeg tager altså kun det tøj på som jeg føler mig tilpas i. Jeg vil dog ikke sige at jeg totalt modsiger mig trends men jeg følger kun dem som jeg ved passer til min stil og resten af min garderobe.


Blusen kan købes her men bukserne er udsolgt online.

Det her sæt fra Zara er vidst dette efterårs blogger sæt, eller den helt store trend i Københavns gader. For mig at se, ligner det lidt nattøj… Jeg har endnu ikke set nogen som har stylet det på en sådan måde, at det er brugbart til hverdagen. Dog har jeg har set så mange blogger damer med det, de sidste par uger at det på en måde vokser på mig … Ville aldrig have hele sættet på, men trøjen er da meget lækker. Det er lidt sjovt med de der trends, specielt i blogger verdenen, fordi her er det tilladt at have det samme som alle andre og så ses du stadig som original. For eksempel i sommers hvor Birkenstocks, var the shit og du så nærmest ikke en eneste tøs nede af strøget, eller en blogger uden et par fodformede sandaler. Selvom at alle bloggerne havde dem på så var det alligevel fedt og anderledes, på trods af, at hvis du trykkede videre til den næste blog ville se de samme fodformede sandaler. Faktisk så synes jeg det er ret fedt! For hvem kan ikke huske den gang i folkeskolen, hvor man havde de samme ting og man blev sådan lidt irriteret, fordi man godt bare ville have tingene for sig selv? Sådan havde jeg det i hvert fald… Og når det nu er lige meget om dine blogger kollegaer har det samme tøj, så kan man lige så godt bukke under for de underlige trends og prøve at få dem til at fungere! Hvem vil ikke gerne være trend chick og have styr på sit fashion. Jeg gad da godt!

Så mit råd til jer derude er: Selvom din veninde har et uldsæt fra Zara så er det altså okay du også køber det hvis du synes det er fedt! Go for what you like!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar