torsdag den 14. august 2014

Musik Anbefaling: Woonds



Her kommer et af de tiltag, som jeg har glædet mig aller mest til at dele med de læser jeg ikke har. Nemlig musik anbefalinger… Jeg er en kæmpe sucker for god musik, specielt musik der ikke er produceret af en eller anden fancy DJ og som kører i samme takt igennem hele nummeret. På mange måder er jeg nok lidt ’’Hipster’’ på musik fronten, for jeg kan rigtig godt lide at have kunstnere og grupper for mig selv og se deres blomstring fra at gå fra en lille rosen knop til en hel rosen busk. Derfor kan det godt virke lidt dobbeltmoralsk at jeg deler det her på bloggen, men ja sådan bliver det altså.

Nu til hvad det hele handler om, nemlig selve anbefalingen. Den første anbefaling kommer til at handle om Woonds. Som er en dansk duo bestående af to drenge, Simon Martin Sandfær og Micheal Kim Hansen. Eftersigende skulle de have haft gruppen FOLKS før de startede Woonds.


Jeg har kun kunne finde en sang med dem, nemlig den der hedder Shades (lyt til den Her). Deres lyd er meget melankolsk og passer rigtig godt til en våd sommer aften som i dag. De har nogle lidt poppede undertoner, samt noget elektronisk, som passer rigtig godt til sang stemmen. 

Så tag en lytter til Woonds! 

Man kan desuden følge lidt med i hvad de går og laver på deres facebookside Her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar